Organisering av spesialiteten
xxxxxxx avdeling
Utdanningsforløpet
Introduksjon av nye LIS
Supervisjon, veiledning og faglig utvikling
Vurdering og dokumentasjon av oppnådde læringsmål
For å sikre at LIS-lege kan oppnå faglig progresjon og tilegne seg kompetansekrav i spesialistutdanningen, vil det gjennomføres regelmessig kompetansevurdering enten i dialog med veileder, supervisører eller via evalueringskollegium.
Leder har overordnet ansvar for at læringsmål vurderes og godkjennes. Dette ansvar har leder delegert til den veileder LIS-lege tildeles.
De enkelte læringsaktiviteter vurderes og loggføres i Kompetanseportalen. Noen læringsaktiviteter godkjennes via egenregistrering, og noen godkjennes av supervisør eller veileder.
Internundervisning og kurs
Felles kompetansemål
Forskning
Utdanningsutvalg og utdanningsansvarlig overlege
Individuell utdanningsplan